Компанія eUpakovka здійснює повернення та обмін товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» .
- Повернення товару неналежної якості. В цьому випадку згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу 7 днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.
- Повернення товару належної якості, але якщо товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві. Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не відповідає технічним характеристикам, вказаним на сайті eUpakovka , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, заводська упаковка, документи. Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
- товар не є новим, тобто був у використанні
- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування
- відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару або порушена комплектація товару.
Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій продавцем документації на товар;
- у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Повернення і заміна товарів, замовлених на сайті eUpakovka в різні міста України проводиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, зокрема «Нова Пошта».
Зворотня відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов’язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем, обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу (представника компанії “eUpakovka”).У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе компанія “eUpakovka”.
Якщо ж придбаний товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотню відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.