Роль упаковки для сучасного маркетингу
На сьогоднішній день основним чинником успіху будь-якого підприємства стає ефективність технологій просування товару. Коли ринок перенасичений, однією із складових успіху стає грамотний вибір упаковки. Красива, яскрава упаковка підсвідомо пов’язана з позитивними емоціями та якістю продукту. Як відомо, упаковка товару – це його відображення у свідомості покупця та невід’ємна частина товару, що виконує захисну, транспортну й комунікаційну функції. Основними напрямками розвитку ринку пакування є вдосконалення дизайну, оптимізація форми упаковки й впровадження нових матеріалів для її виробництва. Все це дозволяє зробити транспортування, зберігання й реалізацію товару більш ефективними. Загальновідомо, що більшість споживачів купують товар, впізнавши упаковку відомого товаровиробника. Мета упаковки – привернути увагу людини і водночас примусити її довіряти тому, що знаходиться всередині. Між упаковкою і психологічним процесом під час купівлі-продажу існує певний зв’язок. Створення привабливої упаковки – один з найбільш ефективних способів задовольнити вибагливого споживача і спонукати його до покупки саме даного товару серед десятків конкурентів. Оскільки саме маркетингове звернення на упаковці відвідувач магазину бачить перед собою в момент прийняття рішення про покупку, воно відіграє винятково важливу роль у процесі переконання споживачів.
Отже, використання сучасної упаковки з необхідним рекламним інформаційним навантаженням дозволяють не тільки прискорити процес продажу товарів, полегшити їх споживання, але і чинять сильний естетичний вплив на покупців. Через упаковку виробники, продавці та покупці обмінюються інформацією за допомогою образів, символів, стилів.